#Textiles & fashion
Opportunities

Topic within Circular City
Gijs Gootjes, Director Culture & Creativity at EIT Culture & Creativity, posted

Accelerator Programme Culture & Creativity

Featured image

The European Innovation and Investment Agency for Culture and Creativity launches its first accelerator programme for 2024-2025.

It focuses especially SMEs and Scale-Up which want to grow in global markets.

Participants will benefit from an 8-week acceleration programme led by top European speakers, trainers, and mentors, valued at €20,000. This intensive programme will provide you with expert guidance, hands-on workshops, and invaluable connections within the industry. Also, an in person programme in our six regional innovation hubs in Amsterdam, Barcelona, Bologna, Helsinki, Kosice and Vienna is possible.
 
Participation in the programme is free of charge! 
 
The acceleration programme is also a route to joining the EIT CC partnership with purpose and to win at a later stage in EIT Culture & Creativity as strategic long term partner, investor and/or shareholder.
 
Application Deadline: 4 October.

How to apply?
Application information here: Accelerator Programme – EIT Culture & Creativity (eit-culture-creativity.eu)

Who Should Apply?

We’re looking for creative SMEs or scale-ups (minimum 3 years old) in industries such as: 
 
– Fashion 
– Architecture 
– Cultural Heritage 
– Audiovisual Media and Gaming 
– Innovative businesses combining elements from these sectors, or leveraging the latest digital or circular technologies.

Key Requirements

– An innovative business idea with potential for global impact 
 
– A strong drive to succeed combined with an openness to adopting new business models 
 
–  Demonstrable growth and turnover (with a minimum annual average of 5% sustained over the past 2 years

What’s in it for your company?

Your company will benefit from an 8-week acceleration programme led by top European speakers, trainers, and mentors, valued at €20,000. This intensive programme will provide you with expert guidance, hands-on workshops, and invaluable connections within the industry.
 
You’ll also build a strong network of peers and professionals while enhancing your business model. And you’ll also have the chance to be featured on our prestigious “100 to Watch” list!

#CircularCity
Gijs Gootjes, Director Culture & Creativity at EIT Culture & Creativity, posted

EIT Culture & Creativity is hiring Business Developers

Featured image

We're Hiring Business Developers in the Cultural & Creative Industries.

Are you a business developer with a network in the cultural creative industries?

EIT Culture & Creativity (EIT CC) is the Knowledge and Innovation Community (KIC) of the European Institute of Innovation and Technology (EIT) for the Cultural and Creative Sectors and Industries.

By fostering interdisciplinary and cross-sectorial collaboration for stakeholders from education, innovation, research, business and culture, EIT CC provides new connections and unique opportunities from its European innovation community across 15 sectors and 30 nations. Its purpose is to help all players in the European Cultural and Creative Sectors and Industries to turn innovation into impact.

We envision to improve competitiveness, resilience and sustainable economic growth of the CCSI by fundamentally changing our collective understanding of entrepreneurship. 

#CircularCity
Hede Razoky, Accountmanager Upcyclecentrum at Gemeente Almere, posted

Circulair ondernemers gezocht

Featured image

Ben jij een bevlogen circulair ondernemer met een nieuw circulair product of business concept? Dan is dit misschien wel jouw kans! Het Upcylcecentrum in Almere biedt per 1 november 2022 namelijk twee circulair ondernemers een plek in het circulair ontwikkelprogramma. Je krijgt toegang tot de reststromen van de recycleperrons en laat je bedrijf floreren met behulp van dit unieke concept.

Wil jij een vliegende start maken met jouw onderneming? Of ken je zo’n ondernemer? Bezoek almere.nl/upcyclergezocht voor de voorwaarden en stuur uiterlijk 14 oktober 2022 jouw businessplan in. 

#CircularCity
Ellen Mensink, Circulair yarns , posted

Gezocht Financieel I Administratief medewerker - circulair textielbedrijf Brightloops B.V. | lifestyle merk Loop.a life, Amsterdam (2 dagen pw)

Featured image

Wij zoeken een Financieel I Administratief medewerker die ons kan ondersteunen in het organiseren en het beheren van de administratie. Iemand met minimaal 2 à 4 jaar ervaring in een administratieve functie. Ben jij een positief ingestelde slimme persoonlijkheid en die precies weet wat er nodig is om overzicht te houden? En vind jij duurzame mode een must? Lees dan snel verder!

Ons bedrijf en merk: Brightloops | Loop.a life
Brightloops BV is een start-up gevestigd in Amsterdam gericht op duurzame mode en textiel. Wij werken met een jong & divers team en wij zijn koploper op het gebied van recycling & circulair textiel. Wij maken van lokale textiel reststromen van de consument nieuwe vezels, garens en prachtige breiproducten. Ofwel van een oude trui en gloednieuwe trui. Wij besparen per trui duizenden liters water en gebruiken geen verfstoffen, super duurzaam dus! Wij hebben ons eigen merk genaamd Loop.a life. De Loop.a life collectie is gemaakt van 100% gerecycled textiel.

Wie zoeken wij?
●      Je hebt ervaring met financiële administratie
●      Je werkt graag zelfstandig als in teamverband
●      Jouw beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend
●      Kunt goed overweg met Excel en Exact
●      Je woont in omgeving Amsterdam

Jouw rol
●       HR en administratieve werkzaamheden o.a. beheer van verzekeringen
●       Financiële werkzaamheden (juiste verwerking van facturen; controleren, doorzetten en opstellen in Exact)
●       Facilitaire ondersteuning (inkoop, voorraadbeheer etc.)

What's in it for you?
●       Werken in een gedreven en enthousiast jong en divers team;
●       Afwisselende administratieve functie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
●       Een marktconform salaris;
●       Werktijden zijn bespreekbaar
●       Korting op de Loop.a life collectie;
●       Goede pensioenregeling;
●       Een uitdagende functie voor langere tijd met uitzicht op een vast contract;

Wil je helpen de wereld mooier te maken? Solliciteer dan direct! Voor meer informatie: ellen@brightloops.nl of bel: 06-21577268.

Ellen Mensink's picture #CircularCity
Ellen Mensink, Circulair yarns , posted

Gezocht Webshop Manager - Online Marketeer - Loop.a life (Circulair Fashion & Lifestyle merk)

Featured image

Wij zoeken een Webshop Manager – Online Marketeer - die ons merk kan laten groeien. Iemand met minimaal 2 à 4 jaar ervaring in beheer en optimalisatie van onze website en die breed bekend is met social media en e-commerce: google analyses uitvoert, de customer journey en seo op de website optimaliseert, e-mail flows inricht, portals aansluit en google & social media advertenties optimaliseert.

Ben jij een online marketeer met een flinke drive en vind jij duurzame mode een must? Wil je werken in een start-up omgeving met veel ambitie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben jij de marketeer die wij zoeken. Lees snel verder!

Brightloops BV is een start-up gevestigd in Amsterdam gericht op duurzame mode en textiel. Wij werken met een jong & divers team en wij zijn koploper op het gebied van recycling & circulair textiel. Wij maken van lokale textiel reststromen van de consument nieuwe vezels, garens en prachtige breiproducten. Ofwel van een oude trui en gloednieuwe trui. Wij besparen per trui duizenden liters water en gebruiken geen verfstoffen, super duurzaam dus! Wij hebben ons eigen merk genaamd Loop.a life. De Loop.a life collectie is gemaakt van 100% gerecycled textiel.

Jouw rol  - ervaring
Als Webshop Manager en Online Marketeer zorg jij voor de groei van de webshop en e-commerce activiteiten van Loop.a life. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal inrichten en online verkopen van onze collectie via de webshop, social media kanalen affiliate partners, fashion portalen. Je bent dagelijks bezig met het optimaliseren van de webshop voor sales acties of campagnes, customer journey en conversie van de website en het analyseren en rapporteren van webshop en social media. data. Je hebt kennis en ervaring met wordpress en shopify, woocommerce, mailchimp, google analytics.

We zoeken een enthousiaste persoonlijkheid die stevig in zijn/haar schoenen staat, snapt wat er nodig is om een merk te bouwen en ervaring heeft.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2-4 jr relevante werkervaring binnen een online retail/ e-commerce omgeving;
  • Je hebt een brede interesse in e-commerce en fashion en bent op de hoogte van de laatste trends/ontwikkelingen binnen het vakgebied;
  • Je hebt een commerciële instelling en wilt altijd het beste resultaat behalen;
  • Je bent flexibel, zelfstandig en georganiseerd;
  • Je beheerst de Nederlandse (native) en Engelse taal uitstekend en kunt pakkende teksten schrijven;
  • Je woont in omgeving Amsterdam of direct omgeving

What's in it for you?

  • Een uitdagende functie voor langere tijd;
  • Werken in een gedreven en enthousiast jong en divers team;
  • Een marktconform salaris, met ruimte om vanuit eigen   resultaten te groeien;
  • Het verschil maken door mee te werken aan een duurzame wereld;
  • Afwisselende functie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging, wil je helpen de wereld mooier te maken en wil je graag een inspirerende, duurzame en creatieve baan? Solliciteer dan voor 15 april – motivatiebrief + cv + referenties! Sollicitatierondes zullen plaats vinden op:

  • Dinsdagochtend 19 april 09:00-11:00 uur
  • Woensdagmiddag 20 april 12:00-14:00 uur

Voor meer informatie: ellen@brightloops.nl of bel Ineke: 06-20629522

Ellen Mensink's picture #CircularCity
Ellen Mensink, Circulair yarns , posted

Gezocht: Marketing Communicatie Professional - Loop.a life (Circulair Fashion & Lifestyle merk)

Featured image

Wij zoeken een Marketing Communicatie Professional die het merk Loop.a life kan laten groeien. Je bent in deze functie verantwoordelijk voor de content creatie en de organisatie van de marketingactiviteiten van Loop.a life. En eerste contactpersoon voor de uitvoering van de plannen van het merk, voor zowel de online als offline. Dit betekent dat je een medior to senior allround marketeer bent in de groei van je carrière, die snapt wat het is om een merk te bouwen en hands on kan meewerken aan alle marketingactiviteiten van Loop.a life: online campagnes, events, foto shoots, print, pers, aansturing social-media bureau.

Brightloops is gevestigd in Amsterdam en is koploper op het gebied van circulair textiel. Wij maken van afgedankte kleding nieuwe vezels, garens en een eigen knitwear collectie voor mannen & vrouwen, genaamd Loop.a life. Dutch design met grondstoffen van Hollandse bodem. Wij werken in een volledige closed loop in Nederland en Europa. Omdat wij zowel lokale materialen als kleuren hergebruiken produceren wij zonder water en verfstoffen, super duurzaam dus. Wij zijn de eerste in Nederland die een 100% circulair knitwear collectie op de markt hebben gebracht van reststromen van de consument. We hebben onze eigen webshop en verkopen aan retailers. We produceren tevens voor andere merken om van gebruikt Nederlands textiel nieuwe items te maken binnen hun collectie. Onze ambitie is de transitie naar een circulaire fashion & textielketen te versnellen EN de duurzaamste trui van onze planeet te verkopen. Het bedrijf zit in de fase van start-up naar scale-up fase en zoekt een senior Marketing Communicatie Professional die Loop.a life groot gaat maken.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Online content creatie en aansturing;
  • Campagnes voorbereiden en begeleiden;
  • Foto-shoots voorbereiden en begeleiden;
  • Events en beurzen organiseren;
  • Contact met social mediabureau onderhouden;
  • PR- pers benaderen en contacten onderhouden;

Wat wij bieden

  • Een aantrekkelijk spin in het web- marketingfunctie bij een uitdaging impactmerk;
  • Werken met een jong en divers, ambitieus team in een innovatieve werkomgeving met heel veel werkplezier!
  • Werken in een impact scale-up die frontrunner is en waar JIJ het verschil kunt maken in het veranderen van de fashion & textiel sector naar een duurzame en circulaire industrie;

Wat wij vragen

  • HBO - werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 tot 4 jaar ervaring als - allround, branding/content - marketeer in de   fashion sector;
  • High potentiaal - iemand die kan en wil groeien, ambitieus & eager om resultaten te behalen;
  • Snel van begrip, kan plannen vertalen naar realisatie, organisatorisch sterk is en in staat om overzicht te houden;
  • Aantoonbare ervaring met content creatie – zowel in beeld en tekst;
  • Aantoonbare ervaring met online marketing en e-commerce;
  • Kunnen werken met In design en ervaring met website software zoals Wordpress en Shopify;
  • Hands-on mentaliteit en bereid om met de voeten in de modder te staan;
  • Positief, eerlijk & open en oplossingsgericht;
  • Sterke affiniteit met duurzaamheid.

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging, wil je helpen de wereld mooier te maken en wil je graag een inspirerende, duurzame en creatieve baan? Solliciteer dan voor 15 april met cv. Sollicitatierondes zullen plaats vinden op:

  • Dinsdagochtend 19 april 09:00-11:00 uur
  • Woensdagmiddag 20 april 12:00-14:00 uur
    Voor meer informatie: ellen@brightloops.nl of bel Ineke: 06-20629522
Ellen Mensink's picture #CircularCity
Jantien van der Laan, Marketing Manager Amsterdam Impact at Gemeente Amsterdam, posted

Boost je Buurt | Challenge voor impact ondernemers | Meld je aan!

Featured image

Ben jij een Amsterdamse ondernemer met impact? Doe dan mee aan de buurtchallenge Boost je Buurt!

Voor Boost je Buurt selecteren Amsterdam Impact en Impact Hub Amsterdam per stadsdeel of stadsgebied 3 à 4 (startende) impact ondernemers die werken aan de maatschappelijke uitdagingen in de stad.

Deze 24 tot 32 ondernemers uit Centrum, Nieuw-West, West, Noord, Oost, Zuidoost, Zuid en stadsgebied Weesp winnen een ondernemersprogramma ter waarde van €2.500,- en maken kans op een aanvullend ontwikkelbudget van €2.500,-, €5.000,- of €7.500,-. Tijdens de finale op 30 juni worden er drie juryprijzen én drie publieksprijzen uitgereikt.

De Boost je Buurt inschrijving start op 10 januari. De deadline voor het aanmelden voor Boost je Buurt is 25 februari 23.59 uur.

Meer informatie en aanmelden kan via amsterdam.nl/boost-je-buurt.

Jantien van der Laan's picture #CircularCity
Henrike Slob, Marketing Communications Lead at Impact Hub Amsterdam, posted

CIRCO TEXTILE TRACK

Featured image

Ben jij ondernemer in de textielbranche en benieuwd naar circulaire business kansen voor jouw bedrijf?

In februari 2022 organiseert de CIRCO HUB Noord-Holland een track omtrent textiel hergebruik & recycling waarin je onder begeleiding concrete stappen zet in het (her)ontwikkelen van nieuwe, circulaire producten, diensten of businessmodellen.

Meer weten en circulaire kansen ontdekken? Neem dan snel een kijkje en meld je aan voor deze driedaagse CIRCO Track.

CIRCO Hub Noord-Holland bestaat uit Impact Hub Amsterdam, Noorderwind, Stichting Circulair West en Natuur en Milieufederatie Noord-Holland en draagt bij aan het verspreiden van kennis over circulair ontwerpen en ondernemen. Door het aanbieden van verschillende CIRCO Tracks helpen we MKB in diverse sectoren om nieuwe circulaire ondernemingskansen te ontwikkelen.

Henrike Slob's picture #CircularCity
Amsterdam InChange, Connector of opportunities at Amsterdam InChange, posted

Gezocht: (junior) Communicatie- en Programmamedewerker

Featured image

Wil jij je inzetten voor betere straten, buurten en steden? Ben jij thuis in de wereld van communicatie, social media en community management? En heb je affiniteit met stedelijke innovatie?

Kom dan het Amsterdam Smart City team versterken! Voor ons kernteam (bestaande uit 6 mensen) zijn wij op zoek naar een:

(junior) Communicatie- en programmamedewerker

Amsterdam Smart City is een onafhankelijk innovatieplatform dat innovatieve bedrijven, kennisinstellingen, overheden en proactieve bewoners samenbrengt en vorm geeft aan de stad van de toekomst.

Wij zijn ervan overtuigd dat de veranderingen die nodig zijn voor de vooruitgang van de stad en regio alleen gerealiseerd kunnen worden door samen te werken. Al onze activiteiten zijn daarom gericht op het faciliteren van ontmoeting, interactie en samenwerking, zodat partijen samen tastbare, duurzame innovaties tot stand kunnen brengen. Amsterdam Smart City richt zich met name op deze vier thema’s: mobiliteit, de digitale stad, energie en circulaire economie. Met het Amsterdam Smart City team zorgen we voor verbinding.

Wat ga je doen?
Je voert de communicatie- en communitystrategie actief uit door het maken van content, het schrijven van nieuwsbrieven, beheren van onze social media kanalen en het organiseren van events. Je bent veel in contact met de partners en andere organisaties binnen het netwerk van ASC.

Daarnaast werk je met onze partners aan het aanjagen van innovaties binnen het transitiepad Mobiliteit & Logistiek en legt verbindingen met de community. Ook breid je het netwerk uit met relevante organisaties en innovatieve projecten. De communicatie- en programmamedewerker werkt nauw samen met het gehele smart city team en legt verantwoording af aan de communicatiemanager. Daarnaast heb je een aantal programma ondersteunende taken.

Taken
• Je beheert onze social media kanalen, geeft inzage in de statistieken en onderneemt actie op basis van de data.
• Je onderhoudt het dagelijks contact met de leden van onze community op www.amsterdamsmartcity.com
• Je verzamelt, schrijft, redigeert en publiceert content voor de community en andere stakeholders.
• Je organiseert en draagt bij aan evenementen voor partners en ons bredere netwerk in de regio en communiceert hierover.
• Je coördineert, onder begeleiding, je eigen transitiepad: Mobiliteit & Logistiek en monitort voortgang van projecten en legt verbindingen.
• Je verbindt, mobiliseert en activeert partners en communityleden
• Je voert ondersteunende programma taken uit, zoals het vormgeven van presentaties en zorgdragen voor documentatie en het bijhouden van het CRM systeem.

Profiel:
• WO/HBO werk- en denkniveau
• Opleiding op gebied van communicatie of vergelijkbaar
• 1-2 jaar werkervaring
• Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en schrift
• Ervaring op het gebied van online communicatie, community management en/of projectondersteuning
• Affiniteit met innovatie en stedelijke ontwikkelingen, met het thema Mobiliteit & Logistiek in het bijzonder
• Type aanpakker, zelfstandig, communicatief sterk en flexibel.
• Gedreven in het creëren van maatschappelijke waarde

Wat bieden wij?
Wij bieden je een fijne werkplek op het Marineterrein in Amsterdam, met een informele en collegiale sfeer. Op dit moment werken we uiteraard veel thuis. We zijn een klein team (6 personen) waarin we nauw met elkaar samenwerken. We werken intensief samen met een grote groep gedreven mensen die zich inzetten voor een duurzame stad en regio, voor iedereen. Het is een regionale, nationale én internationale werkomgeving waarin je eigen inbreng en pro-activiteit zeer gewaardeerd worden.

We zoeken iemand voor 32-40 uur per week.  Salarisindicatie o.b.v. 40 uur: €2.900 - €3.400 bruto excl vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Wij bieden een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling.

Interesse gewekt?
Vind je dit goed klinken? Dan horen we graag van je! Stuur je CV en een korte motivatie voor 17 april naar: info@amsterdamsmartcity.com. De eerste gesprekken zijn op 20 en 21 april. Voor meer informatie over de functie kun bellen met Menouschka Plugge via 06-43752636.

Hopelijk spreken we elkaar snel!

Amsterdam InChange's picture #Energy
Anonymous posted

Amsterdam Track No Waste Challenge | What Design Can Do

Featured image

Creatives, have you signed up for the #NoWasteChallenge yet? This global design competition is looking for exciting, design-driven solutions to waste and consumerism. And it’s ready for your application!

As small as it may be, the Netherlands has been a powerful trading nation for centuries. This continues today, with its capital acting as an international hub for creativity, tech and finance. It is called ‘a distribution country’ for a reason: large sums of money are involved in the import and export of goods and e-commerce is booming. But the long chains that characterise this international trading system often results in high amounts of overproduction and waste.

Within this system, multinationals and big corporations seem to have the most control. Because clothing, goods and food are produced on such a large scale, big companies have a cost advantage over small entrepreneurs. This makes it difficult for local designers and producers with more sustainable initiatives to get their foot in the door. Instead, the Netherlands is outsourcing the production of almost everything (except food) in exchange for low costs, resulting in goods and clothing of increasingly poor quality, that quickly end up as waste.

Submissions can be anything from sustainable fashion, to landscape design, digital tools, or new tech. Winning ideas will be made into a reality with €10.000 in funding, a development programme co-created with Impact Hub and plenty of publicity.

👉  Learn more via What Design Can Do and apply online by 20 April: http://nowaste.whatdesigncando.com/

#CircularCity
Cornelia Dinca, International Liaison at Amsterdam InChange, posted

Circular Innovation City Challenge

Featured image

Do you have an innovative digital or data-driven solution that can help create a circular city? A city where businesses and people work together to make the most of our resources? An inclusive city, in which designing for circularity means providing new jobs and opportunities for all communities and citizens?

The Circular Innovation City Challenge is seeking early prototype to market-ready innovative solutions, with the potential to help create circular and thriving cities. Your solution can be cross-sector or focus on specific areas such as plastics, food, construction, textile, or others. It can focus on direct material reductions or on business and consumer behaviour. The most important thing is that your solution is digital or data-driven at its core, and responds to one or more of the innovation areas.

The challenge is a global call to action for innovators and entrepreneurs, businesses, and organisations. Challenge partners encourage all types of innovators globally to apply and help find the answers to create better and more circular cities.

The Circular Innovation City Challenge is made possible through the collaboration between the cities of Copenhagen, Glasgow, Amsterdam, New York, and Toronto, the Ellen MacArthur Foundation, and World Circular Economy Forum. The challenge is facilitated by the Danish Business Authority, the Danish Design Centre and Leaderlab.

Find out more about the challenge and submit your innovation no later than April 23rd 2021 via https://www.circularinnovation.city/

Cornelia Dinca's picture #CircularCity
Henrike Slob, Marketing Communications Lead at Impact Hub Amsterdam, posted

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Featured image

Building on Tommy Hilfiger’s sustainability vision to Waste Nothing and Welcome All, the third edition of the global Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge strives to amplify and support black, indigenous, and people of colour (BIPOC) entrepreneurs who are working to advance their communities and foster a more inclusive future of fashion.

Interested startups and scaleups are invited to submit project proposals that focus on creating an inclusive fashion value chain. Finalists will be invited to develop their project plans with the support of dedicated Tommy Hilfiger and external subject-matter experts. With coaching from an experienced pitch coach, finalists will pitch their final concept to a prestigious jury panel and associate audience at the global Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge final event, which will be held in early 2022.

Winners will receive:

  • Up to €200,000 and a chance at an additional €15,000 prize for winning the “Audience
  • Favorite Vote”
  • Year-long mentorship with Tommy Hilfiger’s internal experts globally, and access to
  • Tommy Hilfiger’s network brand association
  • A place on the INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP)
  • Year-long INSEAD mentorship

Startup and scaleup-stage businesses developing solutions that have a positive social impact on the fashion value chain can apply until 8 March 2021.

Henrike Slob's picture #Citizens&Living
Caroline Beelen, posted

GO!-NH Versnellingsprogramma's - inschrijven voor 9 februari

Featured image

GO!-NH is een serie groeiversnelling programma’s (accelerators) van de provincie Noord-Holland. Deze zijn opgesteld de economie in Noord-Holland te stimuleren met focus op de sectoren: bouw, beton, chemie, fashion, agri & food, verpakkingsmateriaal, handel en horeca. De thema’s voor de ontwikkeling van de circulaire economie in Noord-Holland zijn:

  • Energietransitie
  • Duurzame Mobiliteit
  • Agri-food
  • Circulaire Economie; Afval als Grondstof; Modulair ontwerp; Plastics;  Textiel

Deze speciaal ontwikkelde programma’s ondersteunen startups en MKB’ers bij het op de markt brengen en opschalen van innovatieve producten en diensten op het gebied van duurzaamheid. Met trainingen, tools en professionele coaching door experts ontwikkel je jouw bedrijf.

GO!-NH heeft drie verschillende trajecten samengesteld, zodat ondernemers de beste ondersteuning krijgen die past bij de fase en omvang waarin hun bedrijf zich bevindt. Daarnaast vormt de GO!-NH Academy een laagdrempelige ontmoeting met GO!-NH waarbij masterclasses ook los gevolgd kunnen worden.

Caroline Beelen's picture #Energy