Stay in the know on all smart updates of your favorite topics.
🔍 CIIIC zoekt een Communicatie & Community Lead!
Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een hart voor de creatieve sector? Samen met het Ministerie van OCW, CLICKNL en vier uitvoeringspartners stelt CIIIC de creatieve industrie en contentmakers in staat om de potentie van immersive experiences te benutten.
Als Communicatie en Community Lead ben je verantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen en implementeren van de communicatiestrategie van het CIIIC-programma. Daarnaast heb je een sleutelrol in het opbouwen en onderhouden van een betrokken en actieve community, waaronder IX-makers, kennisinstellingen, bedrijven die IX toepassen en andere relevante partijen.
📑 Lees de volledige vacature hier: https://lnkd.in/eBusnR6p
👋 Interesse? Stuur je motivatie en werkervaring naar info@clicknl.nl voor 16 september 23:59 uur.
🔗 Ken jij de perfecte kandidaat? Deel deze post!
🔍 CIIIC is looking for a Communications & Community Lead!
Are you an experienced communications professional with a love for the creative industry? Together with the Ministry of OCW, CLICKNL and four implementing partners, CIIIC enables the creative industry and content creators to harness the potential of immersive experiences.
As Communication and Community Lead, you are responsible for (further) developing and implementing the communication strategy of the CIIIC programme. You also have a key role in building and maintaining an engaged and active community, including IX makers, knowledge institutions, companies applying IX and other relevant parties.
📑 Read the full vacancy here: https://lnkd.in/eq_fE5WU
👋 Interested? Send your motivation and work experience to info@clicknl.nl before 16 September 23:59.
🔗 Do you know the perfect candidate? Share this post!
OPEN CALL: Sociale digitale oplossingen gezocht
Heb jij ideeën over en kennis van hoe je technologie zou kunnen inzetten als middel om het leven van kwetsbare of gemarginaliseerde doelgroepen in Amsterdam iets makkelijker te maken? Werk je bijvoorbeeld voor een tech bedrijf met ideeën over digitale oplossingen voor deze Amsterdammers? Bekijk dan de 'challenges' op de website van CommuniCity. CommuniCity - Tweede Open Call
De winnende voorstellen krijgen een subsidie van 12.500 euro om hun oplossing te piloten. De deadline is 31 oktober.
In totaal zijn er door zeven Europese steden twintig challenges uitgeschreven. Maximaal 38 voorstellen zullen worden geselecteerd om een pilot uit te voeren.
De challenges in Amsterdam
- Hoe kunnen ouders ondersteund worden in (seks)educatie en veiligheid?
- Hoe maak je een lokaal betaalsysteem onder inwoners en lokale ondernemers in Amsterdam Nieuw-West toegankelijk en geaccepteerd?
- Hoe stimuleer je meisjes in Nieuw-West om te sporten en bewegen?
- Hoe betrek je bewoners bij een gemeenschapspaar- en krediet coöperatie die sociale initiatieven in de stad ondersteunt?
- Hoe kunnen doven en slechthorenden worden betrokken bij het uitzenden van informatie over het openbaar vervoer?
- Hoe pas je een bestaande technologische oplossing aan voor een specifieke groep?
Voor uitgebreide beschrijvingen van alle challenges en informatie over de beoordelingscriteria, voorwaarden en het aanmeldproces, ga naar CommuniCity - Tweede Open Call
CommuniCity wordt gefinancierd door de EU.
Dutch Applied AI Award 2022
Do you have an innovative initiative in the field of applied Artificial Intelligence? Then submit your innovation for the Dutch Applied AI Award 2022!
This award has been handed out during the annual Computable Awards since 2020 and is an initiative of Computable (the platform for ICT professionals), De Dataloog (the Dutch podcast about data and AI) and the Centre of Expertise Applied Artificial Intelligence of Amsterdam University of Applied Sciences.
A jury (the award is not a public prize) - consisting of five experts in the field of Applied AI - selects five initiatives from all the entries with a chance of winning the Dutch Applied AI Award. After a pitch round in De Dataloog, the jury decides on the winner. The five nominees will all get a platform to present themselves and their initiative in a broadcast of the well-aired podcast. The Dutch Applied AI Award is not only a prize, but also a prize of recognition!
Do you want to compete for the Dutch Applied AI Award 2022? Then submit your innovative AI application! Deadline: Friday, July 1, 2022.
The award will be handed out during the Computable Awards on Wednesday 5 October 2022
Open Call for city governments and experts to pilot city-wide implementations of digital rights
The Cities Coalition for Digital Rights, UN-Habitat, UCLG and Eurocities, in partnership with Open Society Foundation, are launching an open call to find experts and city governments in Europe to pilot the Digital Rights Governance Framework.
Selected cities will receive support to design and implement the Digital Rights Governance Framework at the local level, and will be provided with technical advice, ad hoc support and advisory input.
The goal of the project is to tackle local digital-rights challenges around digital rights thematic areas such as digital inclusion, individual’s control and autonomy of data, transparency and accountability, public participation and community engagement, privacy, digital public goods and open digital infrastructures, procurement by developing a Digital Rights Governance Framework and a capacity-building programme in these topics.
Using challenge-driven innovation, the pilot process will include assessments, workshops and a capacity-building approach that will be carried out in collaboration with the city’s local staff.
The call is open to:
- “CITIES”, where city governments in Europe are welcome to apply by sharing local challenges in the different digital rights areas
- “EXPERTS”, for professionals with background in the thematic areas related to digital rights
Find out more and submit your application via: https://citiesfordigitalrights.org/opencall
Deadline: Sunday, 27 February 2022
Vacancy: Community manager & Program officer Digital at Amsterdam Smart City (in Dutch)-CLOSED
Ben jij expert op gebied van online community management? Wil jij onze on- en offline community laten groeien en meer betrokken maken? En wil je bijdragen aan het versnellen van de transities op het gebied van mobiliteit, energie, circulaire economie en verantwoorde digitalisering?
Kom dan het Amsterdam Smart City team versterken!
Gezocht: Community manager & Programmamedewerker Digitaal - Amsterdam Smart City (32-40 uur p/w)
Wie zijn wij?
Amsterdam Smart City is een onafhankelijk innovatieplatform dat innovatieve bedrijven, kennisinstellingen, overheden en proactieve bewoners samenbrengt en vorm geeft aan de stad en regio van de toekomst.
Wij zijn ervan overtuigd dat de veranderingen die nodig zijn voor vooruitgang alleen gerealiseerd kunnen worden door samen te werken. Al onze activiteiten zijn daarom gericht op het faciliteren van ontmoeting, interactie en samenwerking, zodat partijen samen tastbare, duurzame innovaties tot stand kunnen brengen. Amsterdam Smart City richt zich met name op de vier thema’s mobiliteit, de digitale stad, energie en circulaire economie.
Het Amsterdam Smart City team zorgt voor verbinding. We brengen partners en partijen bij elkaar, zorgen voor waardegedreven innovaties, op een creatieve manier. Het team bestaat uit zes teamleden, die vanuit hun eigen taakgebied nauw met elkaar én met onze partners samenwerken. Eén van onze pijlers daarin is onze (inter)nationale community. De leden van onze community ontmoeten elkaar, zowel offline als online, op ons platform www.amsterdamsmartcity.com.
Wat ga je doen?
Je zet je in op het community management, met een focus op het nog verder versterken van de synergie tussen de community en de activiteiten van onze partners. Je maakt gebruik van data om mogelijkheden voor groei en ontwikkeling van het platform te identificeren. Daarnaast werk je met onze partners aan het aanjagen van innovaties binnen het Transitiepad Digitaal. Binnen dit Transitiepad werken onze partners samen aan verantwoorde digitalisering, met als doel het maken van leefbare straten en steden. Je ondersteunt hun processen en legt ook daar verbindingen met de community.
Taken
• Je ontwikkelt de community strategie en vertaalt deze naar community doelstellingen.
• Je slaat een brug tussen de (online/offline) community en partners.
• Je zorgt voor een inhoudelijk relevant en technisch goed functionerend online platform dat de community verbindt en aanjaagt.
• Je stuurt het bureau aan dat de website beheert.
• Je ontwikkelt het publieke evenementenplan; bijeenkomsten waarmee we onze community en partners activeren en verbinden. Je zorgt voor de uitvoering hiervan, samen met anderen.
• Je coördineert een eigen transitiepad en monitort de voortgang van projecten binnen dit transitiepad.
• Je verbindt, mobiliseert en activeert partners tot het ontplooien van activiteiten en deelname aan partnerevenementen.
Profiel
• WO/HBO werk- en denkniveau.
• Minimaal 3 jaar ervaring met community management en met de ontwikkeling en het beheer van websites.
• Kennis van en ruime ervaring met diverse communicatiemiddelen on- en offline.
• Ervaring met het organiseren van publieke evenementen.
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
• Een nieuwsgierige en enthousiaste instelling die anderen aanzet tot actie.
• Initiatiefrijk en resultaatgericht.
• Werkt graag samen met een team en met externe stakeholders.
• Affiniteit met stedelijke ontwikkeling, technologie, innovatie en duurzaamheid.
Wat bieden wij?
Wij bieden je een fijne werkplek op het Marineterrein in Amsterdam, met een informele en collegiale sfeer. Op dit moment werken we uiteraard veel thuis. We zijn een klein team (6 personen) dat nauw met elkaar samenwerkt. Daarnaast werken we intensief samen met een groep gedreven mensen die zich inzetten voor een duurzame stad en regio, voor iedereen. Het is een regionale, nationale én internationale werkomgeving waarin je eigen inbreng en proactiviteit zeer gewaardeerd worden.
Het betreft een functie voor 32-40 uur per week. De startdatum is idealiter 1 februari a.s. Je start met een dienstverband voor de periode van een jaar met uitzicht op vaste verlenging. We hanteren een bruto startsalaris van 3.950 tot max 4.285,32 euro bij een 40urige werkweek.
Interesse gewekt?
Vind je dit goed klinken? Dan horen we graag van je! Stuur je CV en een korte motivatie voor 10 januari 2022 naar: info@amsterdamsmartcity.com. Als we je uitnodigen voor een gesprek, zal dit plaatsvinden op 17 januari a.s. De tweede gespreksronde staat gepland op 21 januari a.s.
Hopelijk spreken we elkaar snel!
Fellowship responsible IT for artistic researcher or artist
The Responsible IT research group at the Amsterdam University of Applied Sciences is offering a fellowship to an artistic researcher or an artist, aiming to create fresh future-oriented perspectives on digitization and public values.
For your call for proposal see the following link.
Waag zoekt een Communicator
Waag is op zoek naar een Communicator (tijdelijke vervanging zwangerschapsverlof) voor de onderzoeksgroep Make. Ben jij een kei in communicatiestrategie, contentcreatie en wetenschapscommunicatie? En heb je een passie voor kunst, technologie en wetenschap?
Functie: communicator 32-40 uur (tijdelijke vervanging zwangerschapsverlof)
Afdeling: interface
Fysieke locatie: Amsterdam - Huis de Pinto
Samenvatting
Jij bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van scherpe communicatiestrategieën met gevoel voor actualiteit, doelgroepen en creativiteit. Ook vertaal jij complex onderzoek naar behapbare en toegankelijke content die een brede doelgroep aanspreekt.
Missie
Making technology & society more open, fair and inclusive.
Waag
Waag is een culturele organisatie en stichting in het centrum van Amsterdam met ongeveer 60 medewerkers. We werken op het snijvlak van samenleving, kunst en technologie. De organisatie heeft een open werkcultuur en streeft ernaar een afspiegeling te zijn van de samenleving.
We onderzoeken urgente maatschappelijke vraagstukken en werken aan praktische oplossingen. Hiervoor werkt Waag samen met lokale, landelijke en internationale partners.
Interface
Interface, een afdeling met 10 mensen, verzorgt de communicatie over de activiteiten van Waag. Dit team vormt de schakel tussen de onderzoeksgroepen van Waag en de buitenwereld. Hiervoor werken wij nauw samen met collega’s uit onze onderzoeksgroepen.
Wil je meer weten? Check dan de volledige vacature op de website van Waag.
Solliciteren kan tot 30 mei 2021.
Gezocht: (junior) Communicatie- en Programmamedewerker
Wil jij je inzetten voor betere straten, buurten en steden? Ben jij thuis in de wereld van communicatie, social media en community management? En heb je affiniteit met stedelijke innovatie?
Kom dan het Amsterdam Smart City team versterken! Voor ons kernteam (bestaande uit 6 mensen) zijn wij op zoek naar een:
(junior) Communicatie- en programmamedewerker
Amsterdam Smart City is een onafhankelijk innovatieplatform dat innovatieve bedrijven, kennisinstellingen, overheden en proactieve bewoners samenbrengt en vorm geeft aan de stad van de toekomst.
Wij zijn ervan overtuigd dat de veranderingen die nodig zijn voor de vooruitgang van de stad en regio alleen gerealiseerd kunnen worden door samen te werken. Al onze activiteiten zijn daarom gericht op het faciliteren van ontmoeting, interactie en samenwerking, zodat partijen samen tastbare, duurzame innovaties tot stand kunnen brengen. Amsterdam Smart City richt zich met name op deze vier thema’s: mobiliteit, de digitale stad, energie en circulaire economie. Met het Amsterdam Smart City team zorgen we voor verbinding.
Wat ga je doen?
Je voert de communicatie- en communitystrategie actief uit door het maken van content, het schrijven van nieuwsbrieven, beheren van onze social media kanalen en het organiseren van events. Je bent veel in contact met de partners en andere organisaties binnen het netwerk van ASC.
Daarnaast werk je met onze partners aan het aanjagen van innovaties binnen het transitiepad Mobiliteit & Logistiek en legt verbindingen met de community. Ook breid je het netwerk uit met relevante organisaties en innovatieve projecten. De communicatie- en programmamedewerker werkt nauw samen met het gehele smart city team en legt verantwoording af aan de communicatiemanager. Daarnaast heb je een aantal programma ondersteunende taken.
Taken
• Je beheert onze social media kanalen, geeft inzage in de statistieken en onderneemt actie op basis van de data.
• Je onderhoudt het dagelijks contact met de leden van onze community op www.amsterdamsmartcity.com
• Je verzamelt, schrijft, redigeert en publiceert content voor de community en andere stakeholders.
• Je organiseert en draagt bij aan evenementen voor partners en ons bredere netwerk in de regio en communiceert hierover.
• Je coördineert, onder begeleiding, je eigen transitiepad: Mobiliteit & Logistiek en monitort voortgang van projecten en legt verbindingen.
• Je verbindt, mobiliseert en activeert partners en communityleden
• Je voert ondersteunende programma taken uit, zoals het vormgeven van presentaties en zorgdragen voor documentatie en het bijhouden van het CRM systeem.
Profiel:
• WO/HBO werk- en denkniveau
• Opleiding op gebied van communicatie of vergelijkbaar
• 1-2 jaar werkervaring
• Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en schrift
• Ervaring op het gebied van online communicatie, community management en/of projectondersteuning
• Affiniteit met innovatie en stedelijke ontwikkelingen, met het thema Mobiliteit & Logistiek in het bijzonder
• Type aanpakker, zelfstandig, communicatief sterk en flexibel.
• Gedreven in het creëren van maatschappelijke waarde
Wat bieden wij?
Wij bieden je een fijne werkplek op het Marineterrein in Amsterdam, met een informele en collegiale sfeer. Op dit moment werken we uiteraard veel thuis. We zijn een klein team (6 personen) waarin we nauw met elkaar samenwerken. We werken intensief samen met een grote groep gedreven mensen die zich inzetten voor een duurzame stad en regio, voor iedereen. Het is een regionale, nationale én internationale werkomgeving waarin je eigen inbreng en pro-activiteit zeer gewaardeerd worden.
We zoeken iemand voor 32-40 uur per week. Salarisindicatie o.b.v. 40 uur: €2.900 - €3.400 bruto excl vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Wij bieden een jaarcontract met uitzicht op een vaste aanstelling.
Interesse gewekt?
Vind je dit goed klinken? Dan horen we graag van je! Stuur je CV en een korte motivatie voor 17 april naar: info@amsterdamsmartcity.com. De eerste gesprekken zijn op 20 en 21 april. Voor meer informatie over de functie kun bellen met Menouschka Plugge via 06-43752636.
Hopelijk spreken we elkaar snel!
Communication & events Internship at Smart Health Amsterdam
Looking for an internship where you can develop new skills in communications, marketing, PR and event management? Do you have an interest in how AI & data science can contribute to a healthier society and better medical care? Want to work as part of a fun and inspiring team?
As Amsterdam’s key network for data- and AI-driven innovation Smart Health Amsterdam (Gemeente Amsterdam & Amsterdam Economic Board) in #the #life #sciences and #health sector, we’re looking for an intern. Interested? Get in touch today.
Point Cloud Machine Learning Engineer position available at the Innovation Department of the Municipality of Amsterdam
Point Cloud Machine Learning Engineer
Tijdelijke baan
Uren per week
36
Werk-/denkniveau
Wo
Plaatsingsdatum
18-12-2020
Salarisniveau
Max. € 5.169,-
Vacature nummer
10006126
Sluitingsdatum
03-01-2021
Vakgebied
IT / data
In het kort
- Voor ons Artificial Intelligence (AI) team binnen Chief Technology Office (CTO) zijn wij per direct op zoek naar een Machine Learning Engineer die bekend is met het analyseren en processen van point cloud data. De focus ligt op verschillende machine learning technieken die toegepast kunnen worden op (urban) point clouds. Het doel van het project is het in kaart brengen van verschillende objecten (bijvoorbeeld straat lantaarnpalen, bomen, verkeersborden) in de stad.
- Werken aan een digitale stad door voorop te blijven lopen en creativiteit te tonen.
- Werken in een enthousiast en fris team van AI specialisten die samenwerken aan verschillende uitdagende projecten voor de gemeente en haar partners.
Zo draag je bij aan de gemeente Amsterdam
Werkzaamheden
- Jij gaat aan de slag met het herkennen van objecten in de pointcloud -die wij bezitten- van de complete stad;
- Jij zorgt ervoor dat jouw werk zichtbaar is en op een juiste manier gebruikt wordt. CTO ontwikkelt, waar mogelijk, alles open source en moedigt een brede communicatie over het werk binnen het team aan. Technologie is namelijk sterk wanneer het schaalbaar is, hierom wil CTO graag samenwerken en de krachten van een ieder benutten. Daarnaast wil het team open en transparant zijn over de technieken die worden toegepast. Aansluitend houd jij je uiteraard bezig met:
- het ontwikkelen van modellen, algoritmes en prototypes binnen projecten, om het leven in de stad te verbeteren;
- bijdragen aan het in teamverband vergroten van kennis over kunstmatige intelligentie.
Dit doe je op een gemiddelde werkdag
- Je bent en blijft op de hoogte van relevante “state of the art” ontwikkelingen op het gebied van AI;
- Je werkt samen met andere ontwikkelaars voor een snellere afhandeling van gezamenlijke opgaven om van elkaar te kunnen leren;
- Je signaleert en adviseert afdelingen over de kansen en mogelijkheden van AI en zoekt naar casuïstiek waar de techniek voor positieve impact kan zorgen.
Dicht bij de Amsterdammers
Werken voor Amsterdam betekent werken voor ruim 850.000 Amsterdammers. We zorgen ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam doen we met zo’n 19.000 verschillende collega’s. Die zichzelf steeds weer uitdagen en zich ontwikkelen, om samen met de Amsterdammers het beste voor de stad te doen. Samen, met trots en vooral met hart voor de stad.
Werken binnen het CTO AI Team. Omdat het gebruik van kunstmatige intelligentie voor Amsterdam gezien wordt als een grote kans voor het verbeteren van de leefbaarheid van de stad is er besloten om een onderzoeksteam rondom stedelijke Artificial Intelligence (AI) te beginnen. Dit team werkt met de nieuwste technieken op het gebied van AI, zoals beeldherkenning om problemen op straat te vinden. Het toepassen van AI om burgers beter te woord te kunnen staan en bijvoorbeeld technieken om de historische archieven beter te kunnen doorzoeken.
Wil je nog meer weten? We laten graag onze medewerkers aan het woord: verhalen van onze medewerkers.
Dit breng je mee
Al onze collega’s verschillen. In functie, leeftijd, afkomst, karakter, dromen en hobby’s. Daar zijn we trots op, want al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze stad. Dus wie jij ook bent: je bent welkom binnen onze gemeente. Voor deze functie Point Cloud Machine Learning Engineer zien we ook graag:
- Minimaal Bachelor opleiding met een relevante studierichting (e.g. Computer Science, Artificial Intelligence);
- 2 tot 5 jaar werkervaring binnen Artificial Intelligence;
- Brede kennis over machine learning technieken, zowel supervised als unsupervised;
- Je werkt voornamelijk in de programmeertaal Python, en bent bekend met libaries als sklearn en pytorch.
- Je hebt ervaring of interesse voor het werken in open source projecten;
- Je bent in staat complexe concepten te vertalen naar simpele verwoordingen;
- Sterke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Vereiste specialistische kennis:
- Python (bij voorkeur ook C++);
- Brede kennis over machine learning technieken, zowel supervised als unsupervised;
- Ervaring met LiDAR point cloud data is een must;
- Ervaring met een (Azure) Cloud omgeving;
- Ervaring met werken in een Scrum / Agile Team.
Competenties
- Analytisch vermogen (Expert);
- Omgevingsbewustzijn (Gevorderd);
- Samenwerken (Gevorderd);
- Relatiebeheer (Gevorderd).
Goed voor Amsterdam. Goed voor jou.
Als Point Cloud Machine Learning Engineer kom je ons 36 uur per week versterken en kun je rekenen op:
- een bruto maandsalaris tussen € 3.561,- en € 5.169,- (schaal 11) op basis van een 36-urige werkweek. Het exacte salaris wordt afgestemd op de opleiding, kennis en ervaring die je meebrengt;
- een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van de tijdelijke werkzaamheden, indien je nog niet in dienst bent bij gemeente Amsterdam.
- een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van de tijdelijke werkzaamheden, indien je reeds werkzaam bent bij gemeente Amsterdam en je nog geen vast contract hebt.
- het behouden van je huidige arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd binnen gemeente Amsterdam indien je reeds werkzaam bent bij gemeente Amsterdam en een vast contract hebt en daarbij wordt je uitgeleend middels een overeenkomst tijdelijke inzet.
- ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. Met onze interne expertise voor algemene opleidingen, maatwerkontwikkeltrajecten en begeleiding in het werk kan je jezelf blijven uitdagen;
- een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van jouw salaris dat je kunt gebruiken voor bijvoorbeeld extra pensioenopbouw, extra verlofdagen;
- een pensioenregeling bij ABP, het pensioenfonds voor overheid en onderwijs;
- een reiskostenvergoeding van € 0,06 per kilometer, tot 30 kilometer enkele reis woon-werkafstand;
- flexibiliteit als het gaat om je werktijden en -plek. Met de Amsterdamse Digitale Werkplek kan je inloggen waar én wanneer je wilt;
- een maandelijkse bijdrage in de ziektekostenverzekering;
- een mobiele telefoon.
Kijk hier voor het overzicht van alle overige arbeidsvoorwaarden.
Heb je nog vragen?
Over de functie en sollicatieprocedure kun je: Guido Hobeijn benaderen, via g.hobeijn@amsterdam.nl en/of Maarten Sukel, via m.sukel@amsterdam.nl of via 14020 en vraag dan naar een van de opgegeven contactpersonen.
Solliciteren naar deze baan
- De selectieprocedure start meteen na de sluitingstermijn 3 januari 2021 en duurt gemiddeld 3 tot 6 weken;
- Deze vacature staat gelijktijdig intern en extern uit. Medewerkers van de gemeente Amsterdam hebben voorrang in de procedure;
- In verband met de richtlijnen van het RIVM werken onze collega’s zoveel mogelijk thuis. Als je uitgenodigd wordt voor een eerste gesprek, dan plannen we een videogesprek met je in. Wij nemen contact met je op om de instructies hiervoor met je door te nemen, ruim voordat het gesprek plaatsvindt. Eventueel volgt een tweede gesprek;
- Zien we onvoldoende raakvlakken, dan ontvang je een e-mail;
- Elke collega die ons komt versterken moet een recente Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aanleveren;
- Wil je de vacaturetekst nog eens nalezen? Sla deze dan op want na de sluitingstermijn is de tekst niet meer zichtbaar.
Ongevraagde acquisitie door bemiddelingsbureaus stellen we niet op prijs en kan leiden tot uitsluiting bij onze andere wervingsacties. Ook het ongevraagd sturen van cv’s door bureaus aan onze medewerkers zien we als acquisitie. Deze cv’s nemen we niet in behandeling.
Stay up to date
Get notified about new updates, opportunities or events that match your interests.